Voting

mandag 18. juli 2011

Det gror :D

Sukkererter
Andre erter

Og jordbæra.
Det er ikke mange dagene en skal være borte fra hagen så har det skjedd ting :D Spennende å følge med :D

Skaugum begonia`n er i full blomst. En takknemmelig blomst. Har hatt dem i flere år og de kommer like herlig tilbake hvert år. Har 5 begonier av denne. Knollene er flotte å dele på våren :D Har gitt bort endel "avleggere"

Denne georginen blir rød. Denne er kjøpt ny i år så det blir spennende å se om fargen stemmer med bildet.
Denne hvite har jeg også hatt i flere år:
Like før den blomstrer. Jeg har 4 hvite georginer, har delt den første i flere omganger. Noen ganger går det og noen ganger ikke :D

Blomkarsen flommer snart over i trillebåra, den kommer til å bli et hav av blomster :D Gleder meg :D

Endelig fikk jeg kjøpt denne boka:
Har lest masse om den og den er virkelig flott. Herlig bok på regnværsdager som i dag :D Om det ikke er sol ute så er det det i allefall i boka. Masse inspirasjon i fra flinke bloggere samlet i en bok :D
Nå ønsker jeg meg Sjarmerende uterom, har lest mye om den også. Hm, tror jeg er ganske lettpåvirkelig :D :D
I morgen må jeg nok plukke solbærene av busken. De har jammen blitt modne i løpet av de få dagene jeg var i Ulsteinvik på min lille mini-ferie :D

Ps. har oppdatert HER også i dag ;)

Ha en flott hage-uke du også :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar