Voting

søndag 26. februar 2012

Snart vår :D

Hurra det er snart vår og hagebloggen våkner til live igjen :D
Dette gjerde pleier ofte være nedsnødd i februar, men i år har det heldigvis vært lite snø :D
I dag er det nyyyydelig vårvær ute, og en kan godt sitte i solveggen uten masse pledd og ytterklær.
Det er mulig å sitte på en pute på trappa, endelig har snøen der blitt borte :D
Og stien fram til fuglebrettene er snart bar :D

Den deilige våren er veldig nær og en føler seg opplagt og våryr :D

I dag har jeg flyttet de overvintra pelargoniene fra vindu i trappa og til spisestue vinduet der de får sol og masse lys hele dagen.
I morgen får jeg finne fram jord til en overvintra avlegger og sjekke hvilke frø jeg kan så nå. Tok noen frø fra noen av blomstene i høst :D


Nyyyyt våren, nå skal jeg snart på jobb så du får kose deg så lenge. Kanskje jeg rekker noen masker i sola først :D

4 kommentarer:

  1. Ja, er det ikke nydelig! Og om det nå skulle bli snø igjen, så er trøsten at det uansett blir mindre og smelter fortere enn om vi ikke hadde fått mildværet nå :) Her er det også frøsådd på gang, og stiklinger var kanskje ikke så dumt, nei... Håper på et produktivt hageår i år! Si fra hvis du har lyst til å være med på hagelagsmøter eller planteloppis eller noe - jeg vet stort sett hva som skjer i nærheten :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det kunne jeg gjerne tenkt meg å være me på ja :D
      Håper vi snakkes snart :D

      Slett
  2. Det er så herlig når snøen sakte men sikkert trekker seg tilbake fra husveggene. Og når solen skinner kan en ikke ha det bedre =) Her har vi ikke sett så mye til solen, men her er nesten ikke snø. Det regner bort etterhvert!
    Ønsker deg en fin snøsmeltende uke!

    SvarSlett
  3. Ja, begynner vi å strekke på oss igjen etter en lang vinter! Føles veldig herlig og jeg gleder meg til en ny hagesesong.

    Legger meg som følger av bloggen din så kan jeg kommer igjen en annen gang også! Klem

    SvarSlett